Gydymas baigtas

Šandien, lygiai trys savaitės po operacijos, sužinojau patologijos ataskaitos rezultatus ir žinias dėl tolesnio gydymo. Taigi:

1. Limfmazgiai švarūs!

2. Kraštai švarūs!

3. Iš buvusio 6 cm auglio tebuvo likęs 1.4 cm darinys. Maža to, jame rasta viso labo 0.16cm (1.6mm) mikro karcinoma. Aplink ją - apkalkėję nebegyvi likučiai, tokia kaip ir kapsulė. Kitką chemija suėdė. Ne 100 proc. pilnas atsakas, bet kaip chirurgė pasakė - "mizerni likučiai", labai arti pilno atsako.

4. Mano gydymas baigtas. Chemijai pagrindo nėra, o spindulių man negalima dėl mano genų patologijos. Lieka pabaigti reabilitaciją ir stebėjimas. Darys MRT kas tris mėn. Nežinau kaip čia reaguot, gerai ar ne kad gydymas baigėsi, kol kas dar pati nesuprantu, bet vyno jau išgėriau 😄

Taigi, liko pabaigti reabilitaciją, pilnai atsistatyti po operacijos  (dar yra reikalų, pilnas atsistatymas truks apie porą mėn.). O toliau užsiimsiu savigyda. Išstudijuosiu šimto priešvėžinių papildų sąrašą, kurį esu pasidariusi. 

VALIO VALIO VALIO! 😄

Dabar galiu ramiai ruoštis šventėms.




Comments

Popular posts from this blog

Ką vartoti po gydymo - didysis priešvėžinių papildų sąrašas

Mano pirmoji chemoterapija. Kuo gydo trigubai neigiamą krūties vėžį.

Reabilitacija ir kaip miegoti po krūties operacijos

Diagnostikos metodai ir jonizuojanti radiacija

Kaip aš stiprinu kraują

Mano priešvėžinė mityba

Metai po gydymo

Pusmetis po gydymo: šalutiniai poveikiai ir kaip rūpintis savimi

Gydymosi laikotarpis kaip galimybė tobulėti

Hormonai po chemoterapijos